About Me

My photo
a daughter to my parents and PIL..a wife to my husband and a mother to my lovely daughter...ngeee :-D

Tuesday, November 2, 2010

house warming party...

salam...

hi...introducing to my new blog...hehehe...nape sy ckp new blog??coz ni 2nd blog yg sy pernah buat...blog yg 1st tu dh pupus lame dh..hehehe...and i'm sure blog tu xde sape pun notice..mungkin ade org penah bc...tp xtau the onwer..coz blog tu anonymously..hehehe...

ok la...back to the n3 title...why HOUSE WARMING PARTY??? hehehe....bukan sbb sy masuk rumah baru or what so ever.house warming party tu is for my new 'house' here la.i juz 'bought' it 2 days ago.lepas dh siap make-up chomel2 br leh buat party.kan...klau x...malu la i, u olls dtg tgk 'rumah' i xsiap lg..hehehe...

so...alls are invited to the party.lets pray that rumah ni xkan pupus lg...(kena ade semangat ni utk sentiasa up date..huhuhu..)

so...lets brief what will this blog 'merepeking' about. erm...since my interest now is mostly about baby (maklum la, 1st time jd mother). so the content will definitely discussing about breastfeeding, baby food, cloth diapers and etc...

di smpg itu...xlupe gak iklan2 yg bakal ade..biasa la all the thing that revolve around me everyday juga akan di selitkan dlm ni.

ok now..xnk merepek byk2 lg...will continue with new up date...b4 that i would like to wish all of u...WELCOME TO MY NEW HOUSE...

till then...

muaaaahhhh....

-syeda-

No comments:

Post a Comment